< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Pytania macierzowe w ankietach – poradnik
Pytania macierzowe czyli grupy pytań zaprezentowanych w postaci tabeli są jednym z najpopularniejszych typów pytań stosowanych w klasycznych ankietach. Dla… Czytaj dalej Pytania macierzowe w ankietach – poradnik
Pan interkropek
Wyimaginowana maskotka firmy

Ocena ex ante i ex post: przykłady zastosowania
Ocena ex ante i ex post są dwoma pojęciami często używanymi w kontekście analizy polityki, projektów inwestycyjnych, programów społecznych i… Czytaj dalej Ocena ex ante i ex post: przykłady zastosowania
Karolina Konopka
Customer support manager

Kompetencje miękkie vs. kompetencje twarde: Dlaczego Twoi pracownicy potrzebują obu
Kompetencje twarde to konkretne, możliwe do nauczenia i wymierne umiejętności, takie jak kodowanie czy księgowość, nabyte w drodze edukacji i… Czytaj dalej Kompetencje miękkie vs. kompetencje twarde: Dlaczego Twoi pracownicy potrzebują obu
Karolina Konopka
Customer support manager

Badania ilościowe i jakościowe: co mierzą i czym się różnią?
Badania naukowe odgrywają kluczową rolę w rozwoju wiedzy i zrozumienia w różnych dziedzinach. Wśród różnorodnych metod badawczych stosowanych w naukach… Czytaj dalej Badania ilościowe i jakościowe: co mierzą i czym się różnią?
Karolina Konopka
Customer support manager

Badanie poziomu satysfakcji pacjenta: przygotowanie ankiety i analiza wyników
Zadowolenie pacjenta stanowi integralną część zdrowia oraz powrotu do zdrowia pacjentów, a także reputacji podmiotów świadczących opiekę zdrowotną. Zapewnienie optymalnej… Czytaj dalej Badanie poziomu satysfakcji pacjenta: przygotowanie ankiety i analiza wyników
Karolina Konopka
Customer support manager

Segmentacja klientów – czym jest i jak może pomóc?
Segmentacja klientów to nieodłączny element skutecznej strategii biznesowej, który pozwala firmom lepiej zrozumieć i zaspokoić różnorodne potrzeby swoich klientów. Jest… Czytaj dalej Segmentacja klientów – czym jest i jak może pomóc?
Karolina Konopka
Customer support manager