< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Ankieta QR na paragonie i fakturze – zbieraj cenne opinie od klientów
Współczesny rynek detaliczny staje się coraz bardziej złożony i konkurencyjny, a jednym z kluczowych czynników sukcesu firm jest zrozumienie doświadczeń… Czytaj dalej Ankieta QR na paragonie i fakturze – zbieraj cenne opinie od klientów
Karolina Konopka
Customer support manager

Testy psychologiczne online -czym są i do czego służą?
Testy psychologiczne online to narzędzia do oceny ludzkiego myślenia, uczuć i zachowań. Wyniki są wykorzystywane do opracowania raportu o zdolnościach… Czytaj dalej Testy psychologiczne online -czym są i do czego służą?
Karolina Konopka
Customer support manager

Ankieta na TikTok – jak ją przygotować?
Interakcja z obserwatorami to jeden z najprostszych sposobów na utrzymywanie szerokich zasięgów w social mediach. Najczęściej kontakt z publicznością uzyskuje… Czytaj dalej Ankieta na TikTok – jak ją przygotować?
Karolina Konopka
Customer support manager

Błędy w ankietach online, których należy unikać
Ankieta online, to jeden z najlepszych sposobów na uzyskanie wartościowych informacji, o klientach, pracownikach czy rynku docelowym. Niezależnie od tego,… Czytaj dalej Błędy w ankietach online, których należy unikać
Karolina Konopka
Customer support manager

Ocena ex ante i ex post: przykłady zastosowania
Ocena ex ante i ex post są dwoma pojęciami często używanymi w kontekście analizy polityki, projektów inwestycyjnych, programów społecznych i… Czytaj dalej Ocena ex ante i ex post: przykłady zastosowania
Karolina Konopka
Customer support manager

Badanie NPS – jak robić? metodologia i błędy
W ostatnim czasie coraz większą popularnością cieszą się badania satysfakcji klienta. Często jesteśmy proszeni o wypełnienie ankiety na temat usługi lub produktu.… Czytaj dalej Badanie NPS – jak robić? metodologia i błędy
Karol Koronowicz
Founder