< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Badanie NPS – jak robić? metodologia i błędy
W ostatnim czasie coraz większą popularnością cieszą się badania satysfakcji klienta. Często jesteśmy proszeni o wypełnienie ankiety na temat usługi lub produktu.… Czytaj dalej Badanie NPS – jak robić? metodologia i błędy
Karol Koronowicz
Founder

Dyferencjał semantyczny, podział punktów i ranking w ankiecie
Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy zaprezentować nowe 5 typów pytań. Dzięki nim ankiety tworzone za pomocą naszego narzędzia będą jeszcze… Czytaj dalej Dyferencjał semantyczny, podział punktów i ranking w ankiecie
Karolina Konopka
Customer support manager

Wprowadzenie nowego pracownika: Jakie są koszty onboardingu
Przedsiębiorstwa, które inwestują odpowiednią ilość czasu i wysiłku w wdrożenie kompleksowych i współpracujących doświadczeń związanych z przyjmowaniem pracowników, osiągają wyższy… Czytaj dalej Wprowadzenie nowego pracownika: Jakie są koszty onboardingu
Karolina Konopka
Customer support manager

Kalkulator NPS – Jak liczyć wskaźnik Net Promoter Score
Net Promoter Score (NPS) to jedno z najważniejszych narzędzi, które firmy mają do dyspozycji do mierzenia lojalności swoich klientów. Jest… Czytaj dalej Kalkulator NPS – Jak liczyć wskaźnik Net Promoter Score
Karolina Konopka
Customer support manager

Tabela krzyżowa – jak zrobić? Przykład i porady
Szukając na Wikipedii informacji, o tym, czym jest tabela krzyżowa, można się trochę zmieszać. Definicja mówi nam, że to tabela, która przedstawia łączny rozkład… Czytaj dalej Tabela krzyżowa – jak zrobić? Przykład i porady
Aneta Janowska
Kontrybutor

Badanie pulse check czyli szybkie badanie klientów i pracowników
Ankiety Pulse Check, to szybki i skuteczny sposób na zebranie informacji zwrotnych czy spostrzeżeń na dany temat. Badanie można przeprowadzić… Czytaj dalej Badanie pulse check czyli szybkie badanie klientów i pracowników
Karolina Konopka
Customer support manager