< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Obsługa posprzedażowa – Jak zwiększyć satysfakcję klientów
Obsługa posprzedażowa to kluczowy element budowania długotrwałych relacji z klientami. Zadowoleni klienci to ambasadorzy Twojej firmy. Niski poziom zadowolenia oznacza,… Czytaj dalej Obsługa posprzedażowa – Jak zwiększyć satysfakcję klientów
Karolina Konopka
Customer support manager

AI w Ankietach – Nowe możliwości
Medialny kurz powoli opada po pierwszej fali zachwytu nową Sztuczną Inteligencją. W Interankietach dalej jesteśmy zachwyceni. Stale uruchamiamy nowe funkcjonalności… Czytaj dalej AI w Ankietach – Nowe możliwości
Karol Koronowicz
Founder

Jak stworzyć spersonalizowaną obsługę klienta
W dzisiejszym konkurencyjnym świecie biznesu, kluczowym elementem utrzymania lojalności klientów jest spersonalizowana obsługa klienta. odgrywa kluczową rolę w określaniu sukcesu… Czytaj dalej Jak stworzyć spersonalizowaną obsługę klienta
Karolina Konopka
Customer support manager

Ankieta w Wordzie – kilka porad jak zrobić dobrą ankietę
Ankiety są bardzo popularnym źródłem zbierania informacji. Bardzo często też sami spotykamy się z potrzebą przeprowadzenia ankiety. Wtedy zdarza się,… Czytaj dalej Ankieta w Wordzie – kilka porad jak zrobić dobrą ankietę
Karol Koronowicz
Founder

Customer Experience: definicja i analiza doświadczeń klienta
Budowanie doskonałej obsługi klienta i ciągłe jej ulepszanie wymaga zaangażowania całej firmy – a to nie może się zdarzyć przy… Czytaj dalej Customer Experience: definicja i analiza doświadczeń klienta
Karolina Konopka
Customer support manager

Skala Likerta w ankietach i badaniach
Wideo poradnik – Jak dodać pytanie w skali likerta to ankiety Skala Likerta to popularna w badaniach ankietowych 5-stopniowa skala… Czytaj dalej Skala Likerta w ankietach i badaniach
Aneta Janowska
Kontrybutor