< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Ankieta anonimowa: Jak zadbać o prywatność respondenta?
Otwarta, szczera informacja zwrotna jest kluczowa dla utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania pracowników i osiągnięcia pozytywnych wyników biznesowych. Jednym ze sposobów… Czytaj dalej Ankieta anonimowa: Jak zadbać o prywatność respondenta?
Aneta Janowska
Kontrybutor

Skuteczne badanie satysfakcji klienta – metody, ankieta i przykłady
Klient jest powodem istnienia firmy, dlatego dbanie o niego zawsze popłacało. Dziś standardem jest ustawienie klienta w centrum zainteresowania. W… Czytaj dalej Skuteczne badanie satysfakcji klienta – metody, ankieta i przykłady
Karol Koronowicz
Founder

Segmentacja klientów – czym jest i jak może pomóc?
Segmentacja klientów to nieodłączny element skutecznej strategii biznesowej, który pozwala firmom lepiej zrozumieć i zaspokoić różnorodne potrzeby swoich klientów. Jest… Czytaj dalej Segmentacja klientów – czym jest i jak może pomóc?
Karolina Konopka
Customer support manager

Analiza ankiety – wyniki, wnioski i statystyka
Analizowanie wyników ankiety brzmi nieciekawie. Często tak jest, jeżeli ręcznie trzeba łączyć zebrane odpowiedzi wykonać dużo pracy, zanim wyciągniesz pierwsze… Czytaj dalej Analiza ankiety – wyniki, wnioski i statystyka
Aneta Janowska
Kontrybutor

Badanie Candidate Experience- Sposoby na zbieranie feedbacku od kandydatów
Doświadczenie kandydata to kluczowy element procesu rekrutacyjnego, który może znacząco wpłynąć na wizerunek firmy i zdolność przyciągania najlepszych talentów. Aby… Czytaj dalej Badanie Candidate Experience- Sposoby na zbieranie feedbacku od kandydatów
Karolina Konopka
Customer support manager

Obsługa posprzedażowa – Jak zwiększyć satysfakcję klientów
Obsługa posprzedażowa to kluczowy element budowania długotrwałych relacji z klientami. Zadowoleni klienci to ambasadorzy Twojej firmy. Niski poziom zadowolenia oznacza,… Czytaj dalej Obsługa posprzedażowa – Jak zwiększyć satysfakcję klientów
Karolina Konopka
Customer support manager