< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Błędy w ankietach online, których należy unikać
Ankieta online, to jeden z najlepszych sposobów na uzyskanie wartościowych informacji, o klientach, pracownikach czy rynku docelowym. Niezależnie od tego,… Czytaj dalej Błędy w ankietach online, których należy unikać
Karolina Konopka
Customer support manager

Doświadczenie pracownika a zaangażowanie pracownika: jaka jest różnica?
Zaangażowanie pracowników i doświadczenie pracowników (EX) to popularne terminy w przestrzeni HR, choć wiele osób – błędnie – używa ich… Czytaj dalej Doświadczenie pracownika a zaangażowanie pracownika: jaka jest różnica?
Karolina Konopka
Customer support manager

Ankiety popup na stronie internetowej: Kompletny przewodnik
Ankiety popup to potężne narzędzie do zbierania opinii w czasie rzeczywistym od odwiedzających Twoją stronę internetową. Pojawiają się one jako… Czytaj dalej Ankiety popup na stronie internetowej: Kompletny przewodnik
Karolina Konopka
Customer support manager

Strategia omnichannel – wielokanałowe doświadczenie klienta
W dobie cyfrowej transformacji, klienci oczekują spójnej, szybkiej i efektywnej obsługi – niezależnie od tego, z jakiego kanału komunikacji korzystają.… Czytaj dalej Strategia omnichannel – wielokanałowe doświadczenie klienta
Karolina Konopka
Customer support manager

Darmowe ankiety online – 12 najlepszych programów
Skuteczne, darmowe ankiety online to coś więcej niż tylko zadawanie pytań. Aby uzyskać wartościowe i dokładne odpowiedzi, ważne jest uwzględnienie… Czytaj dalej Darmowe ankiety online – 12 najlepszych programów
Pan interkropek
Wyimaginowana maskotka firmy

Quiet Quitting- Zjawisko cichego odejścia w środowisku pracy
Pojęcie wypalenia zawodowego i jego negatywny wpływ na doświadczenie pracownicze zyskują coraz większą uwagę. Pomimo, że pracownicy nie zawsze pakują… Czytaj dalej Quiet Quitting- Zjawisko cichego odejścia w środowisku pracy
Karolina Konopka
Customer support manager