< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

7 Najważniejszych pytań w Exit Interview
Każda firma, niezależnie od wielkości czy branży, doświadcza rotacji pracowników. Zatrudnieni opuszczają organizację z różnych powodów, takich jak rozwój zawodowy,… Czytaj dalej 7 Najważniejszych pytań w Exit Interview
Karolina Konopka
Customer support manager

Ankieta w MS Teams w kilku prostych krokach
Ankiety są niezwykle przydatnym narzędziem w celu zbierania informacji, opinii i danych od grupy osób. Mają zastosowanie w różnych dziedzinach,… Czytaj dalej Ankieta w MS Teams w kilku prostych krokach
Karolina Konopka
Customer support manager

Skuteczne badanie satysfakcji klienta – metody, ankieta i przykłady
Klient jest powodem istnienia firmy, dlatego dbanie o niego zawsze popłacało. Dziś standardem jest ustawienie klienta w centrum zainteresowania. W… Czytaj dalej Skuteczne badanie satysfakcji klienta – metody, ankieta i przykłady
Karol Koronowicz
Founder

Informacja zwrotna dla pracowników- jak przekazywać opinie o wynikach pracy
Zarządzanie employee experience to nie tylko delegowanie zadań i monitorowanie ich postępów. W dzisiejszym środowisku pracy, gdzie rozwój osobisty i… Czytaj dalej Informacja zwrotna dla pracowników- jak przekazywać opinie o wynikach pracy
Karolina Konopka
Customer support manager

Ankieta QR na paragonie i fakturze – zbieraj cenne opinie od klientów
Współczesny rynek detaliczny staje się coraz bardziej złożony i konkurencyjny, a jednym z kluczowych czynników sukcesu firm jest zrozumienie doświadczeń… Czytaj dalej Ankieta QR na paragonie i fakturze – zbieraj cenne opinie od klientów
Karolina Konopka
Customer support manager

Ocena pracownicza 360 stopni – przewodnik
Co to ocena 360 stopni? Jest to nowoczesna technika oceniania pracownika. Bazuje na zbieraniu kompleksowych i obiektywnych informacji zwrotnych na… Czytaj dalej Ocena pracownicza 360 stopni – przewodnik
Karolina Konopka
Customer support manager