< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Ankiety transakcyjne – skuteczne narzędzie do badania satysfakcji klienta po zakupie
Ankiety transakcyjne to jeden z najważniejszych elementów nowoczesnej strategii customer experience, która chce stale podnosić jakość obsługi klienta i zwiększać… Czytaj dalej Ankiety transakcyjne – skuteczne narzędzie do badania satysfakcji klienta po zakupie
Karolina Konopka
Customer support manager

Testy rekrutacyjne- rodzaje i ich wykorzystanie
Na rynku pracy, firmy coraz częściej sięgają po zaawansowane narzędzia, aby skutecznie ocenić umiejętności i kompetencje potencjalnych pracowników. Jednym z… Czytaj dalej Testy rekrutacyjne- rodzaje i ich wykorzystanie
Karolina Konopka
Customer support manager

Ocena pracownicza 360 stopni – przewodnik
Co to ocena 360 stopni? Jest to nowoczesna technika oceniania pracownika. Bazuje na zbieraniu kompleksowych i obiektywnych informacji zwrotnych na… Czytaj dalej Ocena pracownicza 360 stopni – przewodnik
Karolina Konopka
Customer support manager

Pytania do ankiety – rodzaje, przykłady i porady
Pytania są podstawowym elementem każdej ankiety. Właściwa konstrukcja i dobór odpowiednich typów pytań ma bezpośredni wpływ na powodzenie badania ankietowego.… Czytaj dalej Pytania do ankiety – rodzaje, przykłady i porady
Karolina Konopka
Customer support manager

Anonimowe opinie pracowników: Najlepsze metody i narzędzia
Niektórzy pracownicy mogą nie czuć się komfortowo, wyrażając swoje opinie w sposób jawny, ze strachu przed konsekwencjami lub etykietą stanowiącą… Czytaj dalej Anonimowe opinie pracowników: Najlepsze metody i narzędzia
Karolina Konopka
Customer support manager

Metryczka w ankiecie – wzór i przykłady
Wideo poradnik jak dodać metryczkę w ankiecie Tworząc ankiety, bardzo często umieszcza się w nich pytania dotyczące cech społeczno-demograficznych respondentów.… Czytaj dalej Metryczka w ankiecie – wzór i przykłady
Aneta Janowska
Kontrybutor