< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Wielojęzyczne ankiety: Zbieraj odpowiedzi w wielu językach
Umiejętność gromadzenia spostrzeżeń od różnych odbiorców ma kluczowe znaczenie dla przedsiębiorstw, badaczy i organizacji. Wielojęzyczne ankiety okazały się potężnym narzędziem… Czytaj dalej Wielojęzyczne ankiety: Zbieraj odpowiedzi w wielu językach
Karolina Konopka
Customer support manager

Wady i zalety oceny 360 stopni
Ocena 360 stopni to narzędzie zarządzania, które zdobyło dużą popularność w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. Polega na gromadzeniu informacji zwrotnej… Czytaj dalej Wady i zalety oceny 360 stopni
Karolina Konopka
Customer support manager

9 Kroków do wyjątkowego Candidate Experience
Rynek pracy jest bardziej zacięty niż kiedykolwiek. Organizacje walczą o ograniczoną pulę kandydatów, dlatego wyróżnienie się ma kluczowe znaczenie w… Czytaj dalej 9 Kroków do wyjątkowego Candidate Experience
Karolina Konopka
Customer support manager

Doświadczenie pracownika a zaangażowanie pracownika: jaka jest różnica?
Zaangażowanie pracowników i doświadczenie pracowników (EX) to popularne terminy w przestrzeni HR, choć wiele osób – błędnie – używa ich… Czytaj dalej Doświadczenie pracownika a zaangażowanie pracownika: jaka jest różnica?
Karolina Konopka
Customer support manager

Badanie Candidate Experience- Sposoby na zbieranie feedbacku od kandydatów
Doświadczenie kandydata to kluczowy element procesu rekrutacyjnego, który może znacząco wpłynąć na wizerunek firmy i zdolność przyciągania najlepszych talentów. Aby… Czytaj dalej Badanie Candidate Experience- Sposoby na zbieranie feedbacku od kandydatów
Karolina Konopka
Customer support manager

Błędy w ankietach online, których należy unikać
Ankieta online, to jeden z najlepszych sposobów na uzyskanie wartościowych informacji, o klientach, pracownikach czy rynku docelowym. Niezależnie od tego,… Czytaj dalej Błędy w ankietach online, których należy unikać
Karolina Konopka
Customer support manager